Göteborg!

Förlåt så hemskt mycket att ja inte skrivit på ett tag,
skall verkligen inte skylla på att ja haft så mycket att
göra, för de har jag inte, men ja har gjort som den
gammle blondinbella,  tagit mig en blogg-paus..
hahaha.. skämt o sido.. har jobbat på som vanligt,
trivs verkligen som fisken i vattnet på jobbet,
vi skratta oss igenom arbetspasset igår, eller ja o
den gammle harven Annsofie..:)
Nu skall ja iallafall ner till Morfars grav ihop med mormor
och mamma.. jag har gjort en krans till morfar..

Här sitter jag o gör kransen, dock relativt oskarp Bild


Här är det färdiga resultatet


Nu skall vi strax åka så jag får skriva mera sedan, ah just de CU jag har
INTE prövat orbitrecken.. förvånad?=) haha

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0