Försiktighet..



Jag har insett att jag lever med tvångstankar, ja eller en
tvångstanke egentligen. När nån i familjen skall ut i köra
bil så MÅSTE ja säga Kör försiktigt.. Och den som ja säger
det till måste säga JA.... är de av försiktighet eller är
dett ett tvångs syndrom? Jag måste kolla upp detta,
man vill ju inte bli en såndär tvångsmänniska, fast
jag ligger nog bra till, långt kvar tills de blir nåt "farligt"
He he he.. ne men jag klarar mig:)

DAGENS SVÅRA ORD:
Preexistens- Själens tillvaro före dess förbindelse men en kropp.

Kommentarer
Postat av: camilla

Om du lider av tvångstankar,har du kommit till rätt ställe..lättare bestämt Höglunda, för tillfället finns det inga lediga rum, men jag återkommer så fort det blir ledigt=)=)

2008-11-12 @ 10:05:52
Postat av: Ann-Sofie

Jag lovar att hålla ögonen öppna för ett rumt ill dig också Frida :) Faaan jag trodde det var slut med lika "sjuka" människor som mig och Millan på jobbet så kommer du!! Herregud alltså.... Vilket team vi är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0