Våååt...!

Ja då har man fått för sig att man skulle ut o leta efter en mataffär i regnet, o de verkligen spöööö regnade..
Men ja sadla på cykeln o gav mig iväg, Men de va stängt på torvbyen så ja cyklade ner mot vattnet och ut med bryggan,även att de regnade va de riktigt mysigt, va några som rodde sånadär skiit långa smala kajaker =)
Sen är de ju även bra för mitt lokalsinne att veta hur staden ser ut och så:)
Men ja cyklade över kanalen för ja såg en ICA supermarket skylt på andra sidan.. men de va stängt:( så de fick bli Shell, men var ju som en blöt hund så de va bara in snabbt o köpa de nödvändigaste o sen fort ut:)
Men nu vet ja mycket bättre hur man tar sig till olika ställen, och nu vet ja även en bra väg att ta sig in till centrum, och tro de eller ej JAG KOMMER IHÅG VÄGEN!:) hehe
Skall in o dusha, sen kolla lite tv o sen söva för ja skall ju upp fyra imorn.. Huh!
Men längtar ju till jobbet sjuk som ja e..:P hehe...
Jaja nu har ja gjort lite vettigt på min lediga dag iallafall:)

Puss&Kram//FB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0