Tooorsdag!

Ja då va de full fart mot helgen, Fredag Imorgon.. härligt.. o sen kommer den omtalade lördagen..=)
Får se va som sker, antingen kommer 2 kompisar från Trollhättan eller så blir ja med Anette o dom & grillar o dricker lite=) Får som sagt se..
Nu börjar ja känna att de är lite jobbigt att inte ha nån att umgås med efter jobbet.. Man behöver änna de sociala, kan inte sitta o prata me mamma o pappa på skype heeela dagarna, dom har ju faktiskt ett liv oxå.. Men sen e man tro de eller ej Blyg, och ja e kass på att "skaffa" nya vänner bara så, minns knappt hur man gör längre, hemma i sverige har man ju sina stadiga vänner men här är ja typ ensam.. känns skumt.. men de kommer väl med tiden.. e ju fortfarande "Ny" här.. Jag är ju ingen svår person.. Men är väl lite rädd att träffa "falska" vänner, eller inte falska ordagrant men typ inte riktiga kompisar, vill inte bli sviken typ.. kanske löjligt av mej.. men sån är jag.. får skylla mej sj att ja e så "försiktig"... Så en kille är nog lååååååååååååååååångt borta tyvärr... :(

Haha om man läser min blogg så kan man tro att ja e världens mest ledsnaste människa, de är jag inte, är verkligen jätte lycklig på massa plan, bara lite som saknas..

Hahah på tal om vänner, fick ju faktiskt en ny vän på busstorget i Sarpsborg i morse, en stor kolsvart neger som fråga om han fick sitta bredvid mej på bänken och började prata om att ja luktade gott och att han gillar kvinnor som är "the-real-thing" och massa sånt.. ja svarade på tilltal för att vara artig,men ställde inga mot frågor.. sen visade det sig att han skulle med samma buss *Suck* Och han sätter sig mittemot mig o fortsätter prata om allt och ingenting (Kände mig myycket obekväm i situationen) och sen när väl min hållplats kom så sträcker han fram sin stooooora hand och säger
-My name is Frank, nice too meet you...
Varför engelska helt plötsligt?:D haha ne fy de va en hemsk bussresa, är bara lite smårädd att hon kommer imorgon med.. *Huuuh*

Vill flytta till Sarpsborg men vågar änna inte ännu, de står ju mellan Mej och Anja (en som började samtidigt som mig ungefär) vem som får anställning i september, och om ja då flyttar till sarpsborg och får reda på i sept. att ja inte får jobba kvar så blir de ju lite halv jobbigt, men de hade vart så skönt att bo nära jobbet.. slippa åka massa buss när ja börjar tidigt.. men kan ju iofs kolla runt efter nån kollektiv... jaja jag får se va som sker..
Fredrikstad är ju en fin stad och ja trivs ju bra så de är väl att härda ut..:)

Nu känner ja att jag börjar bli trött och klockan e inte ens fem, hur skall ja kunna hålla mig vaken till klockan 19-20?!?! haha ja e som ett riktigt barn..=P Men ja går ju upp så tidigt så de är ju inte konstigt att ja e trött nu iofs, har ju varit vaken i ca 13 timmar... 


Är de nån som vet någon bra norsk tidning som man kan sätta ut kontaktannonser i? *ha ha ha*

Ne riktigt så desperat är ja inte än...=P  


Puss&Kram


image60

Kommentarer
Postat av: Christer Hult

Det finns väl kontanktannonser på nätet i norge me eller???? hmm behöver inte köpa nån tidning för det:)

2008-05-15 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0