Tiiisdag..!

Ja då var måndagen avklarad och vi har gett oss in på tisdagen.. än så länge har de inte hänt så mycket eftersom jag bara varit vaken en timme, men jag hoppas denna dagen blir skojjigare än gårdagen.. want some action..=)
ikväll kommer ja förhoppningsvis med den busse ja vill så ja kommer hem tidigt, för ja skall ut och gå med min
mp3 hade ja tänkt.. solen skiner ute nu iallafall.. får se om den gör det resten av dagen oxå...*Hoppas*
Har försökt övertalat pappa att komma med mer cider, för ja har bara 3 kvar, och lördagen närmar sig med storm steg.. Men han sa att e det fint väder på lördag så tar han hojjen hit...
[-Men pappa, eftersom du älskar mig så mycket och inte träffar mig så ofta så kommer du väl även om det regnar]
Ha ha ha.. ne va dålig jag är.. Köpte sån rengörings-sprit igår, för ja har så ont i de översta hålet (Örhänget)
Så nu har ja tvättat både igår och idag, så får vi se om de kan ge med sig...
Köpte världens goaste "juice" igår, helt färskpressad jordgubb/Lime, och de va verkligen som en orgasm i munnen.. haha.. ne men ärligt, den va verkligen skiiiiiit go, och den smakade inte jordgubbssaft utan bara jordgubbar.. så sjukt god, skall köpa en sån idag med..!=)
Kollade en sån viiidrig jävla film igår oxå, trodde de va en såndär college film, med massa drama,kärlek o sån skit, men de kan ja säga att det va så långt ifrån de man kan tänka sig.. fyyy.. blundade o höll för öronen ganska många gånger, när ja tänker efter så blundade jag mer än vad jag tittade på filmen..:P
Men ja va bara tvungen, för han som är en av huvudrollerna är verkligen mannen i mitt liv... *Gaah*

såhär började filmen typ, man tror ju att de är en ungdomsfilm..
Kolla på han bara, klart ja blir tvungen att se filmen..
image76

Nu Va den inte liiika trevlig längre..
image77

Nu skall ja borsta tänderna och fixa det sista... Men skriver mer ikväll=)

Puss&Kram//FridaBergqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0