SOOOOL!:)

Fy fasen va härligt att se solen igen, har saknat dej skaaaaaaaaaarpt måste ja säga=)
Allt har flytit på På jobbet idag, timmarna bara försvann så både ja o Anita missa att ta lunch=P
Så vi sluta 20 min tidigare istället:) Göööött!
På torsdag nästa vecka öppanar vi byggshoppen ute på trälasten, kan bli riktigt bra tror ja,
och de är bara Ja o Ullrica som skall va i den kassan.. =)=)=)=)
Då är alla räkningar betalda denna måndaden med, känns riktigt bra de:)
Jag tror helt ärligt att ja börjar bli vuxen, när ja kom till fredrikstad o skulle ta cykeln hem så fick ja för mej att cykla ner till bryggan istället nu när ändå solen sken, så ja trampa ner o gick längs hela bryggan, hade även med mej kameran och tog några fina bilder...:) Sen satte ja mej på en bänk vid vattnet o bara njöt.. kände mej som en 70 åring när ja satt där, men de sket ja blankt i..=P
Imorgon efter jobbet så skall ja o Anette på grillfest hos några av hennes väninnor.. kan bli mysigt, så ja har vart på "vinmonopolet" o köpt mej en flarra sprit, inte så farligt dyrt faktiskt, va smirnoff 35 ml för 139:-Nok , så de sved inte så fruktansvärt att ge den gammle harven till kassörska pengarna..:)
Imorgon jobbar ja även min första Lördag, har svårt att tänka mej att de är mycket o göra eftersom firmorna e stängda på helgerna, så de blir nog mest hemmafixare o svartjobbare som handlar imorn..=P
Ne nu skall ja ringa min stora syster!:)


Puss&Kram//FB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0