Övertid!=)

Det blev visst 2 timmars övertid i Byggshoppen idag, va ju tvungen att få upp alla prisettiketter innan den stora riktiga öppningen imorgon!=) Önskade lite att de va ja som öppnade, ja kommer ju inte förens klockan 12.. funderar på att komma en timme tidigare, e ju nyfiken o har inte så mycket annat för mej:)
Vi har även fått i uppgift att spela "Byggmakker-spelet" som e ett helt grymt spel online, där man skall samla så mycket poäng som möjligt genom att svara rätt på kundernas frågor och ge dom det bästa möjliga alternativet efter deras behov.. fick ganska bra poäng, men får skylla på att spelet va på norska o att ja inte riktigt förstog allt..:) Men de är verkligen stort att ett företag fixar ett spel som egentligen fungerar som en "Upplärning" i salg o service, hade kunnat sitta o spela i timmar, men de fanns ju inga mer "banor".. sen skall alla i våran butik´s poäng läggas ihop o jämföras me överiga norges Byggmakker, o så får man priser o sånt.. så de är ju skojj.. =) Sen att man får en timmes betalt för att spela de är ju inte fyskamm de heller..:)
Älskar mitt jobb!:) Jävligt gött ändå att inte ha så stor vännerkrets här i Norge, för då ger man verkligen 110% på jobbet, hade man haft maaaaaaaaasssssa vänner så hade man ju prioriterat annorlunda tror jag..
Jag måste snart ta tag i mitt promenerande igen, men man har haft så mycket annat i huvvet nu de sista, när man e "Ny" på ett jobb så vill man ju verkligen lära sej allt snabbt, så när ja kommer hem på eftermiddagarna så e ja helt slut både Psykiskt och fysiskt, och då orkar man bara inte helt enkelt.. men de är bara att ge sej fan på de igen så kommer de gå!=)
Skall bli så skönt att få träffa mamma o pappa på fredag.. eller pappa sover nog när ja kommer hem,men mamma skall ju hämta mej i Uddevalla.. =) Så då blir de tjejsnack i bilen hem! har massa att prata om, haha ah eller de som vi inte tagit på Skype typ=) fast de är inte så mycket som ja inte sagt heller kom jag på...
Shit va klockan går, om man skulle ta i ligga med sängen lite kanske.. ?!
Tycker det låter som ett helt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbart förslag!:)
Så nu säger jag Godnatt och sov så gott!:)
Puss&Kram//
image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0