Jobbet!

Nu e de inte långt kvar tills man slutar.. skøønt.. ganska gøtt væder ute nu ændå, blåser lite kallt,men man skall inte klaga sålænge solen e framme=)
Fick igår reda på Att Jimmy o Frayan kommer hit på fredag o skall "fira" 17 maj hos mej=)
Haha alla vi 3 skall sova i mitt lilla flickrum med en 90 sæng.. haha hur fan kommer de gå...=P
Kommer iaf inte behøva frysa, får se de så..=)
Fick inte røka på 5 timmar nu på morgonen, va la okej i 3 timmar, men sen børjade man kænna de outhærdliga suget.. fan va gøtt de va att røka nu innan man kækade lite..:)
Vill æven ge några rader till min Stora Syster som nu visat att hon inte ær nån fegrøv, hon han æntligen vågat sæga upp sig och skall nu flytta till Helsingborg =) BRAAA JOBBAT EMELIE=) Stolt som en mor.. :)
Och från en sak till en annan, min lillebror fick en Porshe brødrost i fødelsedagspresent, ÆRLIGT jævla talat.. Va e de før fel på gammla hederliga Philips...?? Keh? haha jaja man  væljer ju sjælv:) (CP BARN) *HE he HE*
Ne nu blir de inte mycket vettigt skrivet hær kænner jag.. skriver mer sedan..=)

Puss&Kram//Frida Bergqvist

Kommentarer
Postat av: Emelie Syster Yster Bergqvist

Jag har blibit en tuff tjej nu..... Bara så du vet..... saknar dig i massor..... Puss på dig

2008-05-14 @ 08:36:23
Postat av: Christer Hult

Vaaa ska Emelie flytta???? Utan att säga till mig!!!!!!!!!!!!! (ARG) (BESVIKEN). Men det är skoj för henne:)

2008-05-14 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0