Allt gott har ett slut!

Jag har nu bestämt mej för att inte flytta tillbaka till Trollhättan, jag skall stanna här.. Där ja trivs och mår bra..
sen kan ja inte svara på hur ja kommer känna om ett år, men de är så de är nu iallfall... Trollhättan är borta för mej nu.. finns för mycket negativa minnen... Men de var en fas i sitt liv, nu har ja börjat på ny kula.. de är klart att de finns saker man kommer sakna,men inget som väger upp emot hur ja mår innom mig i nu när ja bor i norge.. sen kommer man ju givetvis komma o hälsa på emellanåt, så att Staden inte glömmer mej helt=P
jag kommer sakna familjen helt fruktansvärt mycket, men vi har ju skypen!:)
Ush vilket dystert inlägg de blev nu.. men skall iaf börja tömningen av lägenheten i Thn redan i helgen här nu..
Nu sitter ja på bussen påväg till uddevalla iallafall.. riktigt mycket folk..  men inte som sist när man nästan fick sitta i knät på verandra..=P ne nu skall ja kolla en film!
Puss&kram// Frida Bergqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0