17 maaaaaaaaaaaaaaj:)

ja nu skall man lära sej Norska traditioner=) hihi.. skall bli kul, man har typ skakat på huvet när man sett de norska firandet på TV´n, men nu är ja en av dom som står där i viftar me flaggan.. hihih..
Har inte ätit sen igår vid 07.30.. fanns ingen chans på jobbet, va lite kort me folk, försökte äta morötter men insåg snabbt att de va ett dåligt alternativ eftersom ja e allergisk.. haha... men men.. försökte iallafall=)
trodde inte de va sant när ja vaknade o Anette hade skickat sms om att det snöade o regnade ute.. såå tråkit attt de skall va dåligt väder idag av alla dagar=/
Men dom säger ju att de finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.. hehe.. så jag kör goretex overall idag.. hehe INTE..
Ne nu skall jag bege mej mot byn, sen fram emot ikväll, har köpt jätte fina kläder som ja verkligen känner mig fin i, och de är inte ofta ja känner så, trust me..
Är inte lika lirädd för nya människor längre, nu känns de mer naturligt, förut satte ja på en självsäker mask som fick folk att tro att ja va världens mest utåtriktade människa, men nu har ja smått börjat vara utan den masken, och de är inte lika skrämmande som jag trodde..=) Stolt..
Ne nu har ja faktiskt inte mer tid att skriva, kan hända att ja skriver några rader senare i eftermiddag!:)

Ha en kempe grejt 17 maj nu!:) hihih

Puss&Kram
image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0