On my way back to Norway..

Japp då har man vaknat o druckit kaffe.. Lite små seg idag.. har änna inte vaknat till riktigt än.. men de kommer la snart.. skall packa alla kläder o grejjer snart.. Åker vid sex från Trollhättan.. sitta i buss i 3 timmar e rätt sköjj för övrigt..  Imorn är de arbete igen.. Pust.. Käkade Kina igår, o spelade kort.. fast de blev inte så seriöst som vanligt, orkade inte vara bäst utan gav alla mina bästa kort till Mattias som i sin tur gav dom till pappa enbart för att Emelie inte skulle vinna.. hehe.. Men de va sköjj...
Nu sitter vi o halvkollar på den nyaste Rambo filmen, skall visst va riktigt rå, vilket ja har en gnutta svårt för..=P
Kommer som vanligt sakna internet nåt helt ofantligt... men skall prata med hyresvärden om att han får firra bredband.. I need it.. hur annars skall ja lyckas blogga?=)
Nu kommer ja nog inte åka hem på iaf 2-3 veckor.. känns lite små tungt,men tiden går fort när man har roligt så jag får helt enkelt se till att ha jääävligt sköjj.. =P
Nä om man skulle ta o äta lite frukost för de sägs ju att de är det viktigaste målet på dagen.. Ikväll eller imorn flyttar den nya killen från götelaborg in i lägenheten oxå, kul med lite nytt oxå.. Hoppas han är trevlig,men de tror ja nog, skönt o höra lite göteborska oxå.. känns ju näääästan som hemma då!=)
Hade ju laddat ner hela sex and the city boxen men pappa behövde plats på datorn så han raderade den..*Gråter* Jag hade underhållning i timmar,men icke.. slog han bort mina ben precis framför målsnöret..=P
Nee då så illa e det inte,men ja blev vansinnig samma sekund som han sa det..  men de går över snabbt som tur e.. Den e verkligen blodig denna Rambo filmen, o så säger dom till mej att titta precis innan nån skall skjuta en annan i huvet, sååå elakt..=P
Ussssh va ja kommer sakna mamma o pappa (Och emelie o putte givetvis) nu när ja lämnar landet igen..
Man tror inte de är sån skillnade mellan sverige/Norge, men allt e helt annorlunda i Norge, titta bara på alla nergångna hus, o allt e så grått, sarajevo stuk nästan.. helt fantastiskt att vara i sverige, alla hus e skiit fina jämfört med dom i Fredrikstad..  Mormor & Morfar skall komma hit idag oxå, alltid lika kul att träffa dom..:)
Nu kommer ja troligtvis inte skriva här så mycket framöver eftersom ja ännu inte har internet i Norge, de är därför ja försöker få med så mycket som möjligt nu..!=)
Men de känns som att ja inte har nån fantasi kvar nu så detta får bli allt..!:)
Ha det så bra!=) Puss&Kram//FB




Hej igen!=)
Nu sitter jag på Bussen on my way to Norway.. första gången pappa inte kör mej och jag e hyper stressad att ja missat massa grejjer hemma hos mamma o pappa, att ja skall missa hållplatsen, att ja skall glömma mitt bagage på bussen, att den skall köra av vägen, tappa några däck eller helt enkelt spåra ur totalt, känns jääätte bra verkligen.. haha inte.. haha farsan sa när bussen kom att de va den bussen som körde av vägen för nån vecka sen o tyckte de va skit roligt.. haha tack pappa att du gör mig lungnare..=P
Har iaf goa kläder på mej, mysbyxor o hoodtröja, för de e ju inte direkt gött o sitta på buss i ca 3 timmar me tajta jeans..hehe.. eftersom jag vet att min mamma läser min blogg så kommer ja sakna er ENORMT mycket, har vart helt underbart att vara hemma hos er så länge.. O de är ju inte så långt kvar till Jul när ja kommer hem igen!;) hihih
Ne då ja kommer nog hem o 2-3 veckor igen..!=)
Nu har vi kommit enorm långt reeeeeeeeeeedan i vänersborg..=P detta kommer bli en lååååång kväll.. pust..
jaja men nu skall ja surfa vidare medans ja har batteri på datorn..=)
Pössssssss o kraaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Suzzi MAMMI Bergqvist

kommer att sakna dig oxå GUMMAN men tiden går ju så fort, så vipps, är du hemma igen. det har varit underbart att ha dig hemma. Kram Mammi

2008-03-24 @ 12:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0