Bilkörning!=)

Nu e ja ute hos mor o far igen!=) Jag o Mamma va på Willys i handlade först, va verkligen bara pensionärer i hela butiken, såg inte en kotte under iaf 65.. Vi stog i kön o de va typ 1 framför oss o så kommer en gammal gubbe o ställer sig bakom mig i kön även att de va mindre kö i den andra kassan, o så sa han att den kassörskan minsann lurat han på 30:- o de skall hon inte få chansen att göra igen, o att dom tror att dom kan luras för att pensionärer är lättlurade.. haha stackars gubbe.. :)
Brände ut en skit bra CD direkt när ja kom hit, sen tog ja morsans bil o körde runt på gården, och lyssnade schlager o sjöng=) första gången ja kör i snö o på is, de va riktigt tufft ju..=) snart kan ja ju börja ta körkort oxå=)

Kolla så hon sjunger dåå!=) Lite Linda Bengtzing!=)


Nu skall ja grejja lite i köket, dricka lite kaffe o se ypperligt upptagen ut..:P
Ha en fortsatt underbar dag!
Hej hej!=) //FB

Kommentarer
Postat av: Christer Hult

Hej Frida, kan du inte lägga ut ett ljudklipp när du sjunger? Jag har hört att det ska va riktigt vackert!!

:)

2008-03-20 @ 12:34:08
Postat av: Cecilia

glad påsk!♥

2008-03-20 @ 20:47:29
URL: http://ceeelia.blogg.se
Postat av: Suzzi MAMMI Bergqvist

Det finns vissa här ute i cyber-rymden som vill ha ljud. Jag har hört det, så snälla skriv ej o be om det o-ljudet. Jag älskar dig GUMMAN förlåt.

2008-03-22 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0