Äntligen!

jag har hittat knappen på datorn som gör att ja kan surfa genom nån annans bredband.. haha.. sitter på trappen utanför lägenheten med datorn o bara ler.. va tillomed påväg att väcka Stefan för att berätta att ja fixat internet till oss=)Faaaaaaaaaaaan va gött.. Har gått strålande på jobbet idag.. vänt på sisådär 2000 flaskor.. sköööjj.. not=P
De är riktigt kallt att sitta här ute iallafall=)  nu sitter ja inne, funkade här med=) hihi.. e helt lyrisk över detta..
Jag kan ju säga som så att "Mr bean" look a like på jobbet e kär i mej, han ville ge mej 10 liter sköljmedel,men ja avböjde, sen klatcha han till mej på röven när han gick förbi, va påväg att springa i kapp han o skall honom..:P
NU har ja även bildbevis att mina arbetskamrater ser ut som "samhall" anställda,men gick dock ej att ladda upp nu tyvärr.. jaja ne man skall la söva lite nu så man orkar upp imorn ifall de blir jobb.. jaja nu är ja lycklig iallafall=)
Godnajt från Norge=)=)=)

pössokram//FB

Kommentarer
Postat av: Suzzi MAMMI Bergqvist

Lycklig är jag oxå skall du veta, nu kan jag få lite livstecken från dig,
KRAM MAMMI

2008-03-28 @ 11:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0