Söndag!

Har lovat mor min att skriva lite mer här i bloggen!:) så ja blir ju illa tvungen!:)
Denna helgen har vart en enda stor fylla typ.. *Skräll*
Men har vart en bra helg!:) Men nu har ja faaan inga pengar kvar så nu blir de
snål snål Frida tills den 30:e.. Huhh!
Nu är de inte många dagar kvar tills mamma kommer hit=)=) på fredag!:) skall
bli så skönt att träffa henne igen.. o pappa kaaanske kommer hit på hemvägen
från den norska fjällvärden!:) Jag o Mammi skall sitta på bryggan i fredrikstad
på nån flott uteservering o dricka alkohol o prata tjejsnack som en mor o dotter
gör=) skall bli såå skojj!:) Hihih!=)
Jag kom in på Tiger Tiger igår utan Anettes hjälp och även att ja visade legg o de
va 25... HELL YEA!=) hehe...
Ne nu skall jag.. hmm... kolla tv eller nåt=)

Puss&Kram Frajda Slajda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0