Onsdag!=)

Har verkligen vart en kanon dag på jobbet.. har vart riktigt skojj att jobba idag...
Kunderna har vart helt underbara och all persnal har vart på bra humör..!=)
Så är meeeeega nöjd med dagen!=)
Och nu är de bara 2 dagar kvar tills mamma kommer.. weiiiii!=)=) *Längtar*
Men ja börjar känna att ja måste hitta en kille nu, eller nåt som man kan
ringa hit när man känner sig ensam, behöver inte allt de där andra tjafset,
bara lite närhet lite då o då..:)
Så stillningen som "-Älskare" är nu utlyst.. haha:D
Ne det kan tolkas fel ifall man ikke känner mig..!=P
Jag skall snart ner och steka hamburgare, för ja har nämligen skrapat ihop
lite penger coh köpt mig hamburgerbröd!:) Yummi!
Så nu blir de rena rama Lyx middagen... hehe...
Har lite abstinens för de går ikke att logga in på Facebook.. GAAAAAAAAH!!!!
One three hill ikväll oxå.... sååå spännande!
Ja just de, skall sätta på naglar nu, så ja får lila fina som Lill-Tove
och Anita.. ah eller dom blir inte riiiktigt så fina, eftersom mina är super duper
fake..=P Men hvis man inte vet som finns under så kan man ju tro att de är
riktiga!:) Vi kör på de!!!
Tog även en bild imorse...=)


En Typisk Norsk frukost.. ja ser otroligt pigg ut o ändå är klockan 04.55
Och ja sitter o väntar på bussen!:)




























.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0