Mitt Jobb!:)

Eftersom mamma inte kunnat besöka mej på jobbet ÄNNU, så har ja lagt in lite bilder från jobbet, mestadels personer.. inte så på själva företaget:P



HÄR ÄR EN DEL AV TRELAST AVDELNINGEN, EN REGNING DAG!=)



BROTHER FROM ANOTHER MOTHER, STIAN, MIN LILLA NORSKA TÖS
Lilla Stian!:)


HÄR STÅR DOM INNE I MIN O ULLRICAS BUTIK O SAMTALAR, VÅRA POJKAR
PÅ TRELASTEN, SMAJL,THOMAS,WILLY O ROAR!




STIAN VILLE VISST MED O RÖKA!=)



MÅTTLIGT ROAD MED PAPPERSARBETE=) IIIIIIIIIIINTE!


SÅ MAMMA:) NU FICK DU EN LITEN INBLICK, DU FÅR SE MER OM EXAKT EN VECKA
NÄR DU KOMMER HIT O HÄLSAR PÅ MEJ!:)

PUSS&KRAM FRIDA

Kommentarer
Postat av: Suzzi MAMMI Bergqvist

Hej o Tack. Äntligen har du bloggat lite, du måste tänka på oss läsare, det blir som ett gift att gå in på din sida o läsa. Trevligt att se ditt arbete, o dess olika personligheter inte visste jag att ni hade h---r på Byggmakker, men ni tillhanda håller väl allt kan jag tänka med. Ha Ha Kram Mammi

2008-06-20 @ 13:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0