Hej!

Vart en jobbig vecka sen førra tisdagen...:( Kan verkligen inte fatta att han e borta..
att jag AALDRIG mer skall få træffa min morfar, aldrig mer høra han kalla mej
gulligullan, aldrig mer se han æta is/glass ..:( kan inte fatta.. mår verkligen
skiiiit och de ær ett helvete att sitta på jobb i Norge nær man vill vara
hemma med familjen!:(
Men han bestæmt min framtid nu, jag skall flytta hem till Sverige igen,
så ja blir nog kvar september ut o sen drar ja hem.. kænns skønt, men
klart man kommer sakna vænnerna hær i norge mega mycket, men ja kænner
att ja kommer må bedre inombords hemma i sverige..  Har inte sagt ifrån på jobbet
riktigt ænnu, men skall prata me chefen nær han kommer tillbaka från ferien..
Men detta ær ju ikke officiellt ænnu, så ni som på Slorer læser detta,
uppskattar om ni ikke sier nåt om de till någon!:)

Kram
 LOVE MY FAMILY!

Kommentarer
Postat av: syster yster

tänker på dig hela tiden...... älskar dig mest i världen och vi kommesr klara detta..... morfar har de så bra nu...... vi får träffa han i nagijala.... eller hur de nu stavs men du fattar vad jag menar....=)



älskar dig mest...... längtar tills vi ses igen......



puss puss puss puss puss puss



2008-07-21 @ 20:39:43
Postat av: suzzi mammi bergqvist

ÅHHHHHHHHHH, vilka underbara ungar jag har, jag är så stolt över Er. Jag är världens lyckligaste Mamma men så är jag också världens olyckligaste Dotter, men tjejer vi ska klara detta, Vi har ju varandra o Ni alla mina ungar Jag älskar Er mest. Puuus o Kramiz på ER.

2008-07-25 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0