Härligt!

Morfar mår betydligt mycket bättre nu o e lite klarare, han var tillochmed utomhus o åkte rullstol idag när han hade besök:) Men blir tyvärr sämre nästa vecka när han åker på en kur cellgift till..=/ Men är glad att han har de bra på sjukhuset iallafall!! Skall hälsa på han nu när ja åker hem till trollhättan i helgen..:)

Idag har ja vart sjukt trött, men de med morfar o allt påverkar ju en psykiskt så de är la därför man e trött..
Men hittade ett solarium idag.. billigt va de oxå, så ja slog på stort o sola i 40 minuter, som ja lite bittert ångrar nu för ja va vit som en alvedon innan o är röd som e kräfta nu.. haha.. men men.. skall sola innan jobbet imorgon oxå..:) dom har öppet 06.00-24.00 o de är 3 minuters gångavstånd så nu jääklar skall ja bli brun, och nu vet jag att många tänker att ja e retard som solar solarium när de är sol o ca 25-30 grader ute, men nu är de så att ja haaaaaatar att sitta i solen så de är min enda chans att bli lite brun!

Idag fick ja världens suprise, när ja kom ur dushen o höll på o ta på mej kläder inne på toa så hör ja att de tutar helt febrilt utanför, typ som den hejjaramsan -andra sidan är ni klara..  och den fooortsatte o foooortsatte o tuta, så ja drog upp fönstret för att kolla va de va för idiot som höll på, o see på fan DÄR STÅR PAPPA med motorcykeln, och min morbror och hans fru Ann !:) Sjuuukt överaskad blev jag!:) Men positivt då givetvis..:) TACK FÖR BESÖKET!=)

Nu skall ja ringa min mamma som e fruuuuuuuuuktansvärt dålig på att kommentera mina inlägg! SKÄRPNING!:)

Puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: suzzi mammi bergqvist

Hej Retard. Det ligger nog i släkten din äldre bror har oxå varit på ett solarium idag. Visst är det underbart med överraskningar. Kramiz från Mammi



2008-07-09 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0