Weiihoo!

Ja då är man Ledig.. FY FAN VA GÖTT!
Denna veckan på jobbet har varit otroligt
rolig, och på nåt konstigt sätt så har
alla flinat åt mej all day long, eller mest
C.P och A-S.B, och vi har haft APT-möte
med all personal på jobbet, och ja lämnade
mötet för en stund, och när ja kom tillbaka
så sitter dom och disskuterar mitt sex-liv..
haha vilket gäng asså.. Ja men nu vet ju
hela styrkan att (jag citerar-)
"-Jag håller på mig till äktenskapet"
(Slut citat)
Hehe.. ne men vi har jäävligt roligt på
jobbet , de är en sak som e säker!:)
Och ikväll ska vi bli skeeeeeet packade
på jobb-julbordet, hehe ne skall allt
ta de med ro... *Höhöhöhö*
Ja och ja e trippelt så mycket kär
idag... skall va me han lördag-söndag-måndag..
Sååå mysigt.. men tror de va lördag eller söndag
han mor skulle komma, så då drar ja o gömmer
mig i källaren sålänge eller nåt.. hehehe...
Ne nu skall ja göra mej vacker...
Ah just de 5 kg smalare.. gööööttt!

Pöss o kram//Frida

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Japp, maten var ju god eller vad säger du Frida??!! Du är så förbannat gullig när du sätter igång. Du vet väl vad dom säger? Har man inget själv får man ju prata om andras ;) (Syftar på samtalet på mötet) Nädå, nu ska vi inte vara sånna ;) Du är bara såååå gooooo så vi måste diskutera dig hjärtat :) Hoppas ni hade kul efter jag åkt hem!! Ses nästa vecka!! Puss o kram

Postat av: Anonym

För faaaaan kvinna, skärp dig nu!!! Mer bloggar vill jag ha att läsa :) Puss o kram

2008-12-18 @ 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0