Måndag!

ja då har man jobbat 6 dagar av 7 möjliga... häärligt...
trodde att ja skulle få vara ledig idag, MEEEn dom ringde
från jobbet o nån på 8:an hade blivit sjuk o ingen
kunde jobba, och snäll som ja e (eller kass på att säga nej)
så sa jag ki givetvis JA... Men men de är bara 6 timmar..
så ja biter ihop, men sen jobbar ja inga mer extrapass
denna veckan.. kommer vara död i slutet av veckan då..
Så här gla e jag över att jobba idag..

och ja o Malin skall ju ut Torsdag o Lördag, och då
vill ja INTE va trött... de kan hända att de blir en o annan
jordgubbslashdrink:) hehe... åh va ja längtar..
Åh skönt att Malin e hemma från Norge igen, hon va
ju iofs bara borta över helgen men de räcker o blir
över.. så såhär glad är ja att hon e hemma igen:


På onsdag skall vi till morfars grav, e hans födelsedag..
Faaan va ja saknar han... Men även att ja va hemma hos
mormor förra helgen o han inte va där så kan ja fortfarande
inte fatta att Han e borta, vill inte ens tänka på den dagen
jag inser det.. min gulligullan som vi alltid kallat verandra..
Detta vi sista gången vi sågs Morfar och jag, det va den
11 juli, den 15 julí gick morfar bort..=´(

Han kämpade att få komma hem, men ingen av oss visste att de va
hem till Himlen..:(    Jobbigt idag...


Nu skall ja röka!
Puss&Kram//Frida

Kommentarer
Postat av: Christer Hult

Kolla om du kan få tag på färska jordgubbar då :)



Hoppas ni får kul!!!

2008-12-05 @ 18:50:32
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0