Vilken hääärlig dag!

Även denna dagen har varit topp... :) va mindre nervös idag oxå.. så de gick myycket bättre idag=)
Känns verkligen skit bra me detta jobbet.. o allt omkring det..:) Är verkligen lycklig nu..  finns inget ja saknar, förutom familjen då...:) Ja har tillomed firat idag med att köpa en ny parfym:) Escadas nya sommardoft.. luktar skiiiiiit gott...:)

Nu sitter grabbarna i rummet brevid o sjunger sol,vind o vatten o snackar om att dom e sugna på att dricka bärs.. haha.. underbart... en dag skall ja våga prata me dom oxå.. haha.. feg ja e:D
nu skall ja göra mej litte kaffe:)
Pöss//FB

Kommentarer
Postat av: Suzzi Mammi Bergqvist

Är detta verkligen min "dotter" som skriver. Hon brukar vara en tuff "jente" den som skriver här är en riktig mes. Kramiz från eventuellt din Mammi

2008-04-15 @ 23:03:15
Postat av: PETER PAPPI BERGQVIST

Älskade Dotter. Jag förstår dig helt o fullt, själv är jag likadan har svårt att ta kontakt, är fruktansvärt blyg o osäker, så du har min fulla förståelse. Kram Din Osäkra Pappa

2008-04-15 @ 23:14:57
Postat av: Anonym

Har också den parfymen, vist är den gooooooe?

När kommer du igen? Lördag? Är sugen på lipz, gör du mig sällskap elle;)

2008-04-17 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0