Underbart!!!!!!!

BYGG MAKKER


I bussen påväg hem, satt längst bak,
precis som man gjorde när man va liten:)





Så fint i Fredrikstad=)


Nu skall ja göra mamma o pappa stolta, jag Frida har idag varit nere i köket  o lagat mat NÄR DOM ANDRA VA DÄR:) Prata tillomed med dom.. hahah... vilken tönt ja e..:)
men nu har ja tagit steget=) skall dusha sen tror ja.. kan va gött.. helt underbart väder idag iaf.. o en helt underbar dag på jobbet oxå... har messat med mister X... sååå go... men sååå långt borta....
jaja  
puss o klem//FB

Kommentarer
Postat av: Suzzi MAMMI Bergqvist

STOLT. Jag går på moln av stolthet, min dotter har gått ut från sitt rum o lagat mat, bland andra människor,vilken "lycka" jag känner,nu har tagit steget. Kram Mammi

2008-04-18 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0