Snöööö!?

Va helt underbart vårväder när ja kom hem till sverige igår förmiddags.. men när ja vaknade så va de helt vitt ute.. sjuukt.. Men de stoppade inte mej, på me morsans "graninge" stövla o ut o traska i skogen, har aldrig vågat de förut, livrädd för alla hjortar o älgar och vildsvin,sen e ja tvärsäker på att de finns björn oxå.. fast ingen har någonsin stött på en björn i skogarna här,men ja skulle säääkert gjort de med min tur!=)
Jag gick 4,4 km och va så sjukt stolt att ja vågade gå förbi dom 2 stenarna som gränsar till skogen.. tog lite kort oxå,men dom orkar ja inte lägga upp nu.. ställde mej på vågen idag oxå, kan säga som så att jag blev sjuukt glad, nu e ja bra nära attt spräcka -10 kg, och då mina vänner blir de en tatuering..:) Det är ett litet delmål...:)
Ikväll blir de party, men skall som sagt dricka med måtta.... Men de är ju de där jävla vip kortet som ställer till de, håller mej bra i form på förfesten, men när man har 30% i baren så vet ju alla hur de slutar... haha..
Men skall ju flytta imorgon så ja måste va i form även då!
Ja just de, Abdi den första somalien ja jobbade med i en vecka, första dagen vi kom till jobbet på "Lilleborg" så hade tydligen killarna där frågat Abdi om ja va hans tjej, och somalieaset hade svarat JA.. så tills igår natt så har alla trott att han och jag va tillsammans...   Och nu e inte ja rasist för att ja skriver så, men ja har inte träffat en enda vettig somalie så tills motsatsen visar sej så tycker ja inte om dom!
Ne nu skall ja dusha!
Ha en underbar snöig Lördag gott folk!=)
Puss&Kram//FB

Kommentarer
Postat av: mariana

snö? :O

i malmö är det grönt och fint :)

2008-04-12 @ 12:12:31
URL: http://mheheh.blogg.se
Postat av: Patricia

Hejsan!
Jag har en ny design på min blogg. Skulle vara trevligt om du ville titta in och skriva en kommentar om vad du tycker om den! :)

Ha en fin lördag!

2008-04-12 @ 12:29:14
URL: http://PROMENADE.blogg.se
Postat av: Mattias O Emelie

Snö????

I Helsingborg e de solsken....... bara steker me solbrillor och en stor kaffe i handen....... så j*vla skönt........

;)

Haj pa daj.......

2008-04-12 @ 14:22:57
Postat av: Christer Hult

Det finns även varg i skogarna häromkring. hihi

2008-04-12 @ 19:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0