Rööööv!

hej hej!

Idag är ingen bra dag.. skit väder ute, inget att göra (Jävla skithåla man bor i) och har

hemlängtan som fan... det händer massa nu,men känns mest som att ja vill åka hem

till sverige igen o va hemma hos mamma o pappa resten av mitt liv..

Det hade säkert underlättat om de fanns unga människor här man kunde umgås med,

men man bor verkligen mitt i ett jävla industriområde typ, ser verkligen ut som sarajevo,

inte för att ja vart där men de är säkert lika sunkit där.. sitter o lyssnar på en låt ja fick

av en kille, varför skickade han den..?! Kändes verkligen underbart när man "Flyttade" från

trollhättan, skönt att slippa alla där,men på nåt konstigt jävla sätt så saknar man dom..

kanske inte nån enskild person,men att ha ett umgänge tror ja.. Va väntar jag på egentligen?

Nästa helg skall ja hem till Sverige igen.. träffa familjen o festa.. samma visa varje gång ja åker hem, får nog typ ett jobb nästa måndag, e så gott som klart.. skall bli skönt att inte jobba på en

bemanningsfirma..

Fan fan fan känner mej så sjuukt jävla ensam här.... kan inte sova bort dagarna heller, då blir

man ju ännu mer deprimerad.. Jag vill ha nåååån nuuuuu!

låter typ på mej som att livet e över,men så illa är de inte.. men e mörkt just nu bara.. kan vända

om en timme.. sen har ja suttit o spelat CSI investigation sen igår, men sitter helt fast på sista fallet nu, kommer ingen vart... precis som allt annat... jag är inte positiv för dem öre idag..

Hatar Somalien ja jobbar ihop med som pesten typ.. han e helt utveklingstörd, o de säger ja inte

bara för att ja har en dålig dag, de har ja sagt sen första dagen ja jobba med han..

Nu har stefan fått 2 sms på loppet av 5 minuter,han som aaaaaaaaaaaaaaldrig får sms, o mina mobiler e helt tysta... SKICKA SMS TILL MEEEEJ!

Ne ärligt så här kan ja inte hålla på, får dra på lite party musik o dansa eller nåt... hehe..

Jaja nu skall ja.. ehmm.. dansa..:P

ha de så bra hemma i Underbara Sverige!!!!!!!!!!

Kram//F.B


Kommentarer
Postat av: suzzi mammi bergqvist

hej älskling. tappa ej sugen, det finns fullt med tappade sugar. vi längtar efter dig oxå. Kram Mammi

2008-04-06 @ 00:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0