Min Norska Vardag!!

Orkar inte skriva så mycket idag så ja slänger in lite bilder från min Norska Vardag... !!
Saknar familjen massa iallafall!!!





Somalien som förstör min vardag!


Kofi, roligaste Negern ja träffat=)


Den gammle Piercade Svein.. haha..


Underbara Thea, hon o ja skall
ha tjejkväll o sminka verandra o så.. HAHAHA


ÄNTLIGEN får ja visa er hur hon ser ut,
ni som står mej nära har sett när ja imeterar
henne.. hon ser ut som en mardrömm..


Haha jag o tryckluften.. så jävla sköjj.. inte..



Kolla in min kaffe mugg dåå! hehe



Maten som ja skrev om i de tidigare inlägget=)

Kommentarer
Postat av: Suzzi MAMMI Bergqvist

OKEY, en tjejkväll med makeup,det finns faktiskt begränsningar på vad smink kan förändra, men okey försöka duger. Bra med sprit o taskig belysning så kanske det kan se ok. ut. KRAMIZ Mammi

2008-04-02 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0