Kanylen..

Fyy fan säger ja.. jag e verkligen inte hundra, fick för mej att ta ett hål till i örat (Själv) och sprang in apoteket o köpte mej en kanyl.. sen till glitter o köpte steriliserade örhängen.. ställde mej framför spegeln på toa..
För er som inte vet så är ja sjuukligt nålrädd, och började kallsvettas bara ja tog av "locket" på kanylen... sen körde ja på, nålen gick igenom lätt, men kruxet i de hela va att nålen va aldeles för tunn, så örhänget gick inte i.. men ja skulle faaan ha ett hål så ja tryckte som bara fan med örhänget o fick igenom de halvvägs då ja insåg att de va snett.. fick dra ut de igen, o göra om de på nytt.. och ljudet va ungefär som när man biter i skinnkorv.. fast 200 ggr mer eftersom de va precis vid örat... innan ja fått de helt igenom så blev ja kraftigt illamående o ställde mej på knä framför toan, spydde lyckligtvis inte.. sen ställde ja mej upp igen, o fick egenom hela,men när ja skulle sätta i ploppen bak så kände ja hur de börja svartna för ögonen o kroppen kändes som deg, så fick snällt lägga mej ner på golvet o hyperventilerade nästan, låg kanske där i 2 minuter tills ja kom på benen igen, satte i ploppen, gick snabbt in på mitt rum o la mej ¨på sängen i kanske 10 min.. nu kan ja sitta upp igen, o allt detta för ett jääävla hål i örat, men nu e det gjort!:)
tog lite bilder=)  som kommer snart..:)


Kommentarer
Postat av: Friiiida

Typsik dig, de enda jag har att säga, haha;)

2008-04-22 @ 23:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0