Heeej o håå!

Ja då va de helg igen.. oj va veckan har gått.. har dock inte skrivit så mycket i min blogg, mycket på G nu..
har vart på anställningsinterjuv på BM, Typ Norges största byggvaruhus.. skiiiit stort o jätte fräsht ställe verkligen..
och dom vill att ja kommer på måndag igen för en närmare interjuv..weeii, dom frågade även om hur lång min uppsägningstid på kelly är.. hihi.. har även vart o kollat på en lägenhet idag, skit fräsh.. helt nytt kök o badrum, tillomed massagedush =) ingen skit de..
Men får se hur de blir, va måånga som sökt den lyan... men håller tummarna, får besked efter helgen=)
Har köpit mej ett dataspel för första gången, CSI Investigation, så nu får ja va me o lösa mord o sånt.. men tär på psyket för blir verkligen super galen när ja inte hittar nog med bevis för att sätta dit dom.. hehe.. ja e inne i krim världen just nu:P
Imorn blir de sova läääääääääääänge.. skall bli skönt.. börjar ju jobba natt på måndag oxå.. skall bli skojj, har ju aldrig gjort de förut=) ush va trött ja e nu, skall in o tvätta bort sminket o sen söööva lite..
Nästa helg åker ja hem till Sverige igen, träffa älskade familjen, och utgång med min älskade vapendragare "Linne"=) jaja.. nog om detta.. nu skall jag sova..!=)
Godnatt Sverige!=)
Puss&Kram//F.B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0