Bätttre idag! Uppd.

Idag känns som en bättre dag.. jag vaknade av att pappa skickade 3 sms på raken, o i de sista stog de -Nu har du fått 3 sms mer än stefan.. haha han e för underbar, sen skickade han mms på huset o gården hemma..=) är ju tillochmed snö ju.. här har vi bara regn... nu e de inte många dagar kvar tills ja får komma hem...=) Jag Frida Bergqvist har ätit mûssli till frukost, tro de eller ej.. o kaffe förståss, skall ut o traska sedan.. har ju insett att ja kan lyssna på svensk radio över nätet nu oxå.. så nu lyssnar ja på rix fm som ja brukar rata när ja e hemma.. men nu greppar man om allt svenskt..=)  Vet inte vad ja hade gjort utan min familj... dom e mitt allt.. finns aaaaalltid där... älskar dom mest av allt!!!!!!!!!!!!
Puss o kram//FB


Nu har ja vart ute o traskat o sprungit... shit astman va på bristningsgränsen kan ja informera om, riktigt stolt att ja lyckades springa, har inte gjort de sen fortbollstiden, ca 7-8 årsen:P
Tog även bilder före,under tiden, och efter min lilla motionsrunda, man ser att ja inte e lika kaxig när ja sprungit iaf..haha...

Här är innan, taggad till max o ser lagom

tuff ut.. haha


Här har ja gått i rask takt ett bra tag,
ser fortfarande lite halv tuff ut...



Här har ja sprungit och benen börjar nu
kännas som hmm.. deeg... men fortfarande
en gnutta tuff..



Nu har ja sprungit ännu mer, och nu är ja
inte ens i närheten av tuff,mer kom-o-hjälp-mej-att-dö..



ÄNTLIGEN HEMMA, halvdöd men Jävligt stolt
och har gjort mig förtjänt av en cigg.. haha



Nu blir det DUSHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0